Alla inlägg under september 2012

Av Axel Gage - 17 september 2012 10:37

Hej Åbo, och vem annan som nu må läsa min blogg. Det här är min dokumentation av mitt projektarbete.
Jag har som mål att göra en film om organisationen Rokpa, och lite mer specifikt om deras barnhemsarbete, då jag kommit i kontakt med den verksamheten själv. Mitt syfte är att belysa initiativtagandet hos rokpa, och resultaten det hade för barnen det berörde.

Jag har tagit kontakt med några av "barnen"(de ifråga är ungefär 20 år gamla nu) som vuxit upp på barnhemmet, och de verkar entusiastiska och villiga att hjälpa mig! Pema Gurung har flyttat från Nepal till Nederländerna, och jag tänker åka dit någon gång över en helg för att filma intervjusegment.

Jag har viss erfarenhet av att göra film, man kan beskåda mina alster på http://youtube.com/13kossorochenspann eller http://youtube.com/5thavenuevasteras .
Men jag har aldrig gjort nånting särskilt, jag vet inte, seriöst. Det blir definitivt en utmaning, men det är nåt jag ser fram emot.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards