Direktlänk till inlägg 3 mars 2013

ja, vad ska man säga?

Av Axel Gage - 3 mars 2013 12:22

Jag har jätteångest just nu. Jag har knappt gjort någonting med mitt projektarbete sen Amsterdam, och när jag försöker blir jag distraherad av annat och inget blir gjort. Jag har försökt få tag i Lea Wyler i ett halvår, men det går inte att nå kvinnan. Jag har försökt skriva och redigera, men jag har den sämsta motivationen i hela världen. Jag har inte gett upp. Det har jag inte, men jag blir jättenedslagen när jag ser hur lite jag åstadkommit. Jag har typ mars på mig. Sen vete fan vad jag gör.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Axel Gage - 8 april 2013 03:12

  Jag är officiellt färdig. 3 på morgonen startade jag renderingen, det borde ta ca en timme. Det hela blev en 21 minuter lång film, inklusive intervjuer och hela tjofräset.   Nu ska jag tamigfan sova. ...

Av Axel Gage - 31 mars 2013 14:38

Okej. Påsklovet. Race to the finish line. Jag ska den här veckan göra färdigt detta projektarbete, som jag mer eller mindre inte har arbetat med sen typ november. Folk har hela tiden sagt till mig att arbeta med det tidigt, att inte vänta tills pås...

Av Axel Gage - 13 mars 2013 17:04

Jag fick ett meddelande på facebook av Lea Wyler om att hon gärna gör en intervju med mig. ÄNTLIGEN. Hon är verkligen det som saknas, för Rokpas historia är mer eller mindre hennes historia. Det här satte eld i baken på mig igen, och nu sitter jag ...

Av Axel Gage - 30 oktober 2012 09:06

Igår var jag med Renay. Det var häftigt att träffa henne igen efter ett år. Vi träffades på centralen, hon var lite sen eftersom hon försov sig, och därmed missade tåget hon skulle med. Hon hade inte ätit någonting, så vi gick och åt lite sushi. ...

Av Axel Gage - 28 oktober 2012 20:10

Var ute och filmade hela dagen, mer eller mindre. Allt från småsaker på stan, som hundar och duvor, till tivolin och kanalbåtar och tulpanmarknaden och hela fadderullan. Amsterdam är en hemskt vacker stad, måste jag säga.     Det här är liksom ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards